AutoMag.sk SportMag.sk Orbion.sk Maminka.sk DrobecRoka.sk

6 rád pre pokojný spánok v zime

Zimné obdobie so svojimi dlhými večermi je takmer predurčené k tomu, aby ste si urobili poriadok v spánkovom režime, osvojili si tie správne návyky. Ako na to, aby ste dopriali vášmu telu dostatočnú regeneráciu?
6 rád pre pokojný spánok v zime
  1. Vyvetrajte sa na čerstvom vzduchu: Aj krátka prechádzka po večeri vám pomôže lepšie vytráviť a zbaviť sa zbytočných myšlienok, ktoré by vás mohli zaťažovať pri zaspávaní.
  2. Nezapínajte večer počítač: Nepracujte a dajte svojmu mozgu odpočinúť už pár hodín pred spaním.
  3. Horúci kúpeľ: Skúste hodinu pred spaním horúcu vaňu s niekoľkými kvapkami relaxačného oleja a užite si túto kúpeľ aspoň desať minút.
  4. Čaj na spanie: Po kúpeli si vychutnajte šálku bylinkového čaju, najlepšie medovky.
  5. Myšlienky stranou: Nenoste si do postele starosti. Čo vás čaká, alebo čo za vami zostalo nedokončené, rozoberte skôr, než pôjdete spať. Spíšte si starosti na papier a postupne odškrtajte tie nedôležité. Uvidíte, že u mnohých vás napadne riešenie, a ak toto sedenie budete vykonávať každý deň, papier bude väčšinou za tridsať minút úplne čistý.
  6. Uvoľnite napätie v tele i mysli: Najprv sa sústreďte na svoje telo, postupne choďte od hlavy dole - uvedomte si, kde máte napätie, a snažte sa ho uvoľniť. Potom si skúste vybaviť miesto, kde vám bolo dobre. A ďalej už len sledujte váš pomalý dych, kým nezaspíte.

Maminka na FACEBOOKU

Mamičky najviac zaujíma