AutoMag.sk SportMag.sk Orbion.sk Maminka.sk DrobecRoka.sk

3 tipy na desiatu do školy

Desiata do školy by mala byť zdravá, chutná a deti by ju mali zjesť do poslednej omrvinky. Máme pre vás inšpiráciu.
3 tipy na desiatu do školy

Sladké hrianky

4 porcie
príprava: 20 minút

8 plátkov svetlého hriankového chleba, oriešok masla, 2 jablká, hnedý cukor (podľa chuti), 1 lyžica hrozienok, 1 lyžica nasekaných lieskových orieškov, 1 lyžička mletej škorice

Polovicu plátkov chleba potrite maslom. Nastrúhané jablká zmiešajte s cukrom, pridajte hrozienka, orechy a škoricu. Zmes navŕšte na plátky chleba s maslom a zvyšnými plátkami priklopte. Opečte v hriankovači alebo na troške masla zľahka na panvici.

Bochníčky s mrkvou

2.jpg

4 porcie
príprava: 20 minút

4 vajcia, 100 g mäkkého polotučného tvarohu, 1 lyžica majonézy, 1 lyžička dijonskej horčice, soľ, 4 malé bagetky, pár listov rímskeho šalátu, 1 stredná mrkva, citrónová šťava (podľa chuti)

Natvrdo uvarené vychladnuté vajcia posekajte nadrobno, pridajte tvaroh, majonézu, horčicu, štipku soli a premiešajte. Bagetky rozkrojte a spodné polovice obložte opláchnutým šalátom, vaječnou nátierkou a nastrúhanou mrkvou ochutenou citrónovou šťavou. Obložené bagetky priklopte druhou polovicou.

Tmavé hrianky s lososom

3.jpg

4 porcie
príprava: 15 minút

8 plátkov tmavého hriankového chleba, 2 lyžice nátierkového masla, 200 g údeného lososa, 1⁄2 šalátovej uhorky, kôpor (množstvo podľa chuti), soľ

Polovicu plátkov chleba potrite nátierkovým maslom. Naň položte kúsok údeného lososa, časť nahrubo nastrúhanej uhorky a nasekaný kôpor. Osoľte a prekryte druhou polovicou plátkov chleba.

Maminka na FACEBOOKU

Mamičky najviac zaujíma